Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

Ορκωμοσία του Δημοτικού Συμβούλου Ανάργυρου Αϊβάτογλου, μετά την παραίτηση του Αντιδήμαρχου Βαγγέλη Τάτση.

 Τον προβλεπόμενο όρκο έδωσε τη Δευτέρα 1η Αυγούστου 2016 ενώπιον του Δημάρχου Περιστερίου
Ανδρέα Παχατουρίδη ο κ. Ανάργυρος Αϊβάτογλου, ο οποίος ανέλαβε τα καθήκοντά του ως μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου, μετά την παραίτηση του Αντιδήμαρχου Βαγγέλη Τάτση.

  • Ο κ. Παχατουρίδης συνεχάρη το νέο Δημοτικό Σύμβουλο, ενώ παράλληλα του εξέφρασε τις ευχές του για καλή και εποικοδομητική θητεία.

Από την πλευρά του, ο κ. Αϊβάτογλου τόνισε: "Στο πολύ σημαντικό έργο που συντελείται τα τελευταία χρόνια στην πόλη από τη δυνατή δημοτική ομάδα του Δημάρχου, είμαι χαρούμενος που εντάσσομε και εγώ. Με υπευθυνότητα και σοβαρότητα θα προσπαθήσω να φανώ χρήσιμος στην πόλη και τους πολίτες".
  • Η παραίτηση του Αντιδήμαρχου Βαγγέλη Τάτση.




Με επιστολή του στον Δήμαρχο Ανδρέα Παχατουρίδη, ο Αντιδήμαρχος Βαγγέλης Τάτσης παραιτήθηκε των καθηκόντων του για επαγγελματικούς λόγους στις 27/ Ιουλίου 2016.

Ο κ. Τάτσης ευχαρίστησε μέσα από την επιστολή του τον Δήμαρχο τονίζοντας πως οι λόγοι που παραιτείται είναι μόνο επαγγελματικοί αφήνοντας μια υπόσχεση για ενασχόληση με τα κοινά στο μέλλον.

Αναλυτικά όλη η επιστολή που απέστειλε ο Βαγγέλης Τάτσης στον Ανδρέα Παχατουρίδη:

Αξιότιμε κ. Δήμαρχε,

Με αυτή μου την επιστολή θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την τιμητική θέση του Αντιδημάρχου την οποία και μου έχετε εμπιστευθεί, όμως, επαγγελματικοί λόγοι και μόνο, με αναγκάζουν να σας ζητήσω την απαλλαγή μου από τα καθήκοντά μου, κάνοντας δεκτή τη παραίτηση μου προς το παρόν από τη θέση του Αντιδημάρχου καθώς και από αυτή του Δημοτικού Συμβούλου. Τέλος, το πολύ σημαντικό έργο που έχει γίνει στην πόλη, είμαι σίγουρος πως θα συνεχιστεί προς όφελος του Δήμου και των πολιτών.

Με εκτίμηση,

Τάτσης Ευάγγελος
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου