Κυριακή, 25 Οκτωβρίου 2015

Ποιες τροφές μας φουσκώνουν την περίμετρο της κοιλιάς;

Περιορίζουμε τροφές που διπλασιάζουν περιφέρεια στην κοιλιά.

Πολλές φορές τα 2-3 επιπλέον κιλά που δείχνει η ζυγαριά μας είναι πλασματικά και δεν οφείλονται σε αύξηση του λίπους, αλλά σε φούσκωμα λόγω κατακράτησης υγρών ή τροφών που φουσκώνουν. Αν ανήκουμε σε αυτήν την κατηγορία και θέλουμε να χάσουμε ίσα-ίσα 2-3 κιλά, χρειάζεται να μπούμε σε ειδικό πρόγραμμα απώλειας βάρους που δεν θα περιέχει τροφές που διπλασιάζουν τη περιφέρεια στην κοιλιά.

Αποφεύγουμε απλώς τις τροφές που κάνουν την κοιλιά μας να δείχνει διπλάσια μέσα σε λίγες μόνο ώρες αφότου καταναλωθούν. Οι τροφές που φουσκώνουν δεν είναι ίδιες για όλους, ωστόσο υπάρχουν κάποιες που έχει παρατηρηθεί ότι ευνοούν γενικά το φούσκωμα. Εμείς δεν έχουμε παρά να διαπιστώσουμε ποιες από τις παρακάτω μας πειράζουν.
  • Φακές, φασόλια, ρεβίθια.
  •  Αγκινάρες.
  •  Σπαράγγια. 
  • Λαχανάκια Βρυξελλών. 
  •  Μπρόκολο, κουνουπίδι. 
  • Πράσα.
  •  Πιπεριές.
  •  Μπιζέλια.  
  •  Αγγούρια.
  •  Κρεμμύδια.
  •  Ανθρακούχα ποτά. 
  •  Καλαμπόκι.
  •  Προϊόντα από σιτάρι ολικής άλεσης.
  •  Γάλα, μαλακό τυρί.
  •  Παγωτό.
  •  Συσκευασμένα τρόφιμα που περιέχουν λακτόζη. 

Ακολουθήστε μία σωστή αποτοξίνωση, ξεπρηστείτε και γεμίστε ενέργεια. 
Η εποχή είναι ιδανική για μία νέα αρχή, βάζοντας στη ζωή σας όλα τα πολύτιμα συστατικά που προσφέρει η φύση. Με ένα ειδικό πρόγραμμα αποτοξίνωσης, προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας και στον τρόπο ζωής σας !
Τολμήστε το και μέσα σε 2 εβδομάδες το δέρμα θα λάμπει, τα φουσκώματα εξαφανίζονται και ο οργανισμός σας θα σας ευγνωμονεί…
dytikoslogos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις