Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

Λευκή Νύχτα Ιλίου Του Χαράλαμπου Καούκη

Του Χαράλαμπου Καούκη, Επικεφαλής Δημοτικής Ισοπολιτείας Ιλίου

Μου ζητήθηκε να τοποθετηθώ για τη διοργάνωση ή όχι της «Λευκής Νύχτας» στο Ίλιον. Απάντησα χωρίς καμιά δεύτερη σκέψη, ότι είμαι υπέρ στο να γίνει. Ότι γίνεται για τη τόνωση της
επιχειρηματικότητας είμαι υπέρ. Άλλωστε είμαστε η μοναδική παράταξη που είχε στην προεκλογική της ατζέντα τρόπους δράσης για την τόνωση της επιχειρηματικότητας με συνέπεια την καταπολέμηση της ανεργίας και την αύξηση των εσόδων του Δήμου Ιλίου.

Προσωπικά εγώ γεννήθηκα και μεγάλωσα σε μια όμορφη πόλη, την Πάτρα, η οποία έβρισκε και βρίσκει τρόπους να γιορτάζει διαρκώς. Τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά όλη η πόλη είναι στολισμένη, λαμπερή, με τραγούδια να ακούγονται παντού, δίνοντας την εορταστική ατμόσφαιρα που χρειάζονται οι επιχειρήσεις για να δουλέψουν, αλλά και την εορταστική διάθεση που χρειάζονται οι καταναλωτές δημότες, αλλά και οι επισκέπτες της πόλης. Το ίδιο και σε πιο μεγάλη διάρκεια την περίοδο των Απόκρεων, το ίδιο και τις ημέρες τους Πάσχα, το ίδιο όταν ξεκινάνε οι εκπτώσεις και συνεχώς δημιουργούν πολλές άλλες εορταστικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις. Αποτέλεσμα είναι όμοροι Δήμοι, αλλά και κάτοικοι πόλεων όμορων νομών να πηγαίνουν στη Πάτρα για να ψωνίσουν και να διασκεδάσουν. Κάτι τέτοιο και ακόμα περισσότερο είναι το όραμα μου για το Ίλιον.

Η «Λευκή Νύχτα» είναι η αρχή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου