Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Γρηγόρης Μουνδρέας: Προσπαθώ να δημιουργώ κάθε ημέρα και κάτι καινούργιο.



 1. Γρηγόρη, έκανες ένα μεγάλο βήμα με την νέα κυκλοφορία του άλμπουμ σου, πες μας λίγα λόγια γι΄αυτό.
  • Το άλμπουμ αυτό δημιουργήθηκε μετά από πολύ δουλεία πολλά ξενύχτια και πολύ κόπο ,δεν έχω κάνει ακόμη κανένα μεγάλο βήμα και είμαι ακόμη στην αρχή ,πιστεύω ότι δίνω κάτι το διαφορετικό μουσικά &στιχουργικά στον κόσμο με την ΠΑΝΔΩΡΑ. Είναι μια δουλεία με την βοήθεια την αγάπη την συμβολή και την καθοδήγηση του ΓΙΑΝΝΗ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ την στιχουργική βοήθεια του ΓΙΑΝΝΗ ΓΕΡΜΑΝΟΥ την εμπιστοσύνη του ΔΑΝΗΙΛ ΦΩΚΑ &ΧΕΝΙΑ TUNES και τους ευχαριστώ μέσα από το βάθος της καρδίας μου.
2. Πόσα τραγούδια συμπεριλαμβάνει το άλμπουμ?
  • Στην ΠΑΝΔΩΡΑ βάλαμε 5 κομμάτια από τα τραγούδια που έχω γράψει για να δείξω ότι υπάρχουν στην τρελή εποχή μας που κυριαρχούν τα τραγούδια του κιλού ότι υπάρχει το κάτι άλλο ,κάτι που ακούγετε κάτι που μπαίνει στην κάρδια του κόσμου και μένει εκεί.
3. Πως προέκυψε η συνεργασία σου με τον αγαπημένο Γιάννη Ζουγανέλη.
  • Είχα δώσει στον Γιάννη να ακούσει κάτι κομμάτια που είχα γράψει, τα άκουσε προφανώς του άρεσαν , και έτσι σιγά σιγά βρεθήκαμε πιο κοντά μέρα με την μέρα και έτσι έγινε η συνεργασία μας.
4. Η επιθυμία σου για αυτή την αξιόλογη δημιουργία έφερε το αποτέλεσμα που ονειρευόσουν?
  • Είμαι ευχαριστημένος από την πορεία της ΠΑΝΔΩΡΑΣ αλλά δεν μένω εκεί προσπαθώ να δημιουργώ κάθε ημέρα και κάτι καινούργιο.
5. Πες μας λίγα λόγια για σένα, απ' ότι γνωρίζω είσαι χρόνια στο χώρο σαν μουσικός.
  • Ναι. Ξεκίνησα από πολύ μικρός, γύρω στα 17 μου χρόνια να ασχολούμαι με τη μουσική ως χόμπι αγάπη μου όμως για τη μουσική μου έδωσε το ερέθισμα να ασχοληθώ πιο σοβαρά κ έτσι άρχισα να γράφω τα πρώτα μου τραγούδια κ να κάνω τα πρώτα μου live.


6. Πιστεύεις ότι η Ελλάδα βοηθάει νέους σαν και εσένα στο να πετύχουν στο έργο τους αυτό?
  • Στην Ελλάδα είναι δύσκολο να αναδειχτεί το ταλέντο σου..πιστεύω περισσότερο μέλλον έχεις στο εξωτερικό.. εδώ πρέπει να το κυνηγήσεις πολύ κ ποτέ δεν είσαι σίγουρος ότι θα καταφέρεις τελικά να κάνεις κάτι..
7. Θα ταξίδευες και σε άλλες χώρες να συμμετέχεις σε φεστιβάλ ή Live?
  • Σαφώς και θα το κάνα. πιστεύω ότι είναι μεγάλη εμπειρία και δεν έχεις τίποτα να χάσεις, αντιθέτως μπορεί να σου ανοίξουν πολλές πόρτες στο χώρο της δουλειάς σου..
8. Έχεις ένα σχήμα που εμφανίζεσαι Live?
  • Ασφαλώς .Eχω μια μπάντα η οποία ονομάζεται Replica κ εμφανιζόμαστε σε διάφορους χώρους της Αθήνας..
9. Ποιά είναι η γνώμη σου για τα μουσικά reality show ?
  • Τα παρακολουθώ όποτε έχω χρόνο..πιστεύω ότι είναι ένα μεγάλο μέσο που μπορούν άνθρωποι που έχουν ταλέντο να δείξουν τις δυνατότητες τους..προσωπικά δεν θα συμμετείχα ο ίδιος..
10. Ποιά είναι τα σχέδια σου για το άμεσο μέλλον?
  • Τα σχέδια μου στο άμεσο μέλλον είναι να καταφέρω να κάνω όσα πιο πολλά Live μπορώ ώστε να παρουσιάσω το δυνατόν καλυτέρα την δουλεία μου στον κόσμο και στην συνέχεια να ολοκληρώσω τα υπόλοιπα κομμάτια του Cd που ήδη έχω ξεκινήσει.



Σ' ευχαριστούμε για το χρόνο σου και που ήσουνα μαζί μας και ευχόμαστε

να σε δούμε σύντομα και σε κάποια εμφάνιση σου



 {youtube} w3s-fKvliXs{/youtube}


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου