Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΟΥΦΗΣ: Mη ξεχνάτε να χαμογελάτε γιατί το χαμόγελο κρύβει τα μεγαλύτερα συναισθήματα.



 
nlpradio: Χρήστο καλωσόρισες.  Η νέα χρονιά σε βρίσκει με μια νέα κυκλοφορία , ένα ολοκαίνουριο τραγούδι. Πες μας λίγα λόγια.

  • Χρήστος Λούφης: Καλώς σας βρήκα, καλή χρονιά να έχουμε. Σε αυτή τη δύσκολη εποχή που ζούμε και με τόσα πράγματα που συμβαίνουν γύρω μας, έχουν ξεχαστεί δύο όμορφες λέξεις, το «χαμόγελο» και ο «έρωτας». Το «Χαμογέλα» είναι ένα τραγούδι που μας υπενθυμίζει να χαμογελάμε και να ερωτευόμαστε, να ανοίγουμε αγκαλιά και να κοιτάμε ψηλά. Το τραγούδι αυτό για μένα είναι η κρυφή δύναμή μου και η αφετηρία μιας δημιουργικής χρονιάς.

 nlpradio: Πες μας λίγα λόγια για τους συνεργάτες σου, τους ανθρώπους που σε βοήθησαν για να δώσεις ζωή στην έμπνευση σου?

  • Χρήστος Λούφης: Πάνω από όλα είναι φίλοι και μετά συνεργάτες. Στο κομμάτι εκτός από τις κιθάρες που έπαιξα εγώ, οι μουσικοί που συμμετέχουν είναι: Μάκης Τσίκος-κλαρίνο, Παναγιώτης Κοτσώνης-βιολί, Παναγιώτης Κωνσταντινίδης-ακορντεόν, Αρσένης Νάσης-κρουστά, Νίκος Δόριζας-τύμπανα και Τέλης Καυκάς-μπάσο. Η επεξεργασία του ήχου έγινε στο studio «Μύθος» από τον Θανάση Γκίκα. Τι να πεις για αυτούς τους υπέροχους μουσικούς; Καταπληκτικοί όλοι τους, τιμή μου και χαρά που συνεργάστηκα μαζί τους.


 
nlpradio: Η προηγούμενη κυκλοφορία σου, το cd  «7 Στιγμές», ήταν μια υπέροχη απ όλες τις απόψεις δουλειά, με σημαντική αποδοχή απ το κοινό και  τραγούδια που ξεχώρισαν. Ήδη έβαλες τον πήχη πολύ ψηλά.
Τι να περιμένουμε από εδώ και πέρα?

  • Χρήστος Λούφης:Σίγουρα οι «7 Στιγμές» ήταν μία πολύ προσεγμένη δουλειά από την αρχή μέχρι το τέλος. Δεν ξέρω αν έθεσα τον πήχη ψηλά αλλά στόχος μου είναι σε κάθε μου βήμα να γίνομαι όλο και καλύτερος, να εξελίσσομαι και περνάω στο κόσμο την αγάπη μου για αυτό που κάνω.

 nlpradio: Γράφεις τους στίχους, την μουσική και ενορχηστρώνεις τα τραγούδια σου. Ποιά είναι η πηγή της έμπνευσης σου?

  • Χρήστος Λούφης:Πολλοί παράγοντες μπορεί να αποτελέσουν αφορμή για έμπνευση. Από μια δραστηριότητα της καθημερινότητας όπως όταν είμαι στο αμάξι και πάω για δουλειά μέχρι συζητήσεις με φίλους που μοιράζονται μαζί μου εμπειρίες και συναισθήματα. Βέβαια ο πιο βασικός παράγοντας είναι η διάθεση δηλαδή, όσα ερεθίσματα κι αν έχω περιμένω την κατάλληλη στιγμή για να τα χρησιμοποιήσω και να δημιουργήσω. Για παράδειγμα το «Χαμογέλα» που ολοκληρώθηκε τώρα, πηγή έμπνευσης ήταν ένα χαρούμενο γεγονός που έγινε πριν 1,5 χρόνο κι αυτό ήταν η γέννηση της ανιψιάς μου, της οποίας και το έχω αφιερώσει.


 
nlpradio: Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι στις παρούσες συνθήκες να γίνει γνωστή η δουλειά ενός καλλιτέχνη
στο ευρύ κοινό?

  • Χρήστος Λούφης:Σίγουρα οι καιροί είναι δύσκολοι για τον οποιοδήποτε αλλά και συγκεκριμένα σε αυτή τη δουλειά που υπάρχουν πολλοί στο χώρο, τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα όσο φαίνονται. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και πρέπει να προσπαθείς κάθε μέρα, αλλά όσο πιο πολύ το αγαπάς και το θέλεις τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να το πετύχεις.

 nlpradio: Η σημαντικότερη στιγμή στην μέχρι τώρα πορεία σου?

  • Χρήστος Λούφης: Πολλές είναι οι ωραίες στιγμές που έχω να θυμάμαι αλλά θα αναφέρω μία. Όταν αντιλήφθηκα για πρώτη φορά σε ένα live ότι ο κόσμος τραγουδούσε μαζί μου τα τραγούδια μου. Πραγματικά πολύ ωραία στιγμή πιστεύω για κάθε καλλιτέχνη.

 nlpradio: Τα επόμενα άμεσα σχέδια σου? Κάποιες ζωντανές εμφανίσεις και ίσως και μια νέα κυκλοφορία στο άμεσο μέλλον?

  • Χρήστος Λούφης: Συνεχίζω τις εμφανίσεις μου σε Αθήνα και επαρχεία. Ταυτόχρονα βρίσκεται στα σκαριά μια δισκογραφική δουλειά στην οποία θα συμμετέχω ερμηνευτικά και αμέσως μετά θα ολοκληρώσω τον δεύτερο προσωπικό μου δίσκο.

 

nlpradio: Και μια ευχή για την καινούρια χρονιά?

  • Χρήστος Λούφης: Εύχομαι υγεία, αγάπη και γαλήνη σε όλο τον κόσμο γιατί όσο κλασσικά κι αν ακούγονται είναι σίγουρα απαραίτητα. Τέλος, μη ξεχνάτε να χαμογελάτε γιατί το χαμόγελο κρύβει τα μεγαλύτερα συναισθήματα.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου