Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

Χρήστος Μόραλης: Για μένα η σκηνή είναι το αποκορύφωμα της επαφής μου με την μουσική!



  Ένας νέος  καλλιτέχνης - τραγουδοποιός , παραγωγός. Ένας άνθρωπος που  καταφέρνει να ξεσηκώνει τα πλήθη, με τον ήχο του, την ζωντάνια του και την ενέργεια που προσφέρει .
Τα House και  Dubstep στοιχεία στην μουσική του, πάντα ξεχωρίζουν! Η ευελιξία του τον οδηγεί στο απόλυτο αποτέλεσμα .. Την διασκέδαση....

nlpradio:           Χρήστος Μόραλης ένας νέος ανερχόμενος και πολλά υποσχόμενος καλλιτέχνης. Μίλησε λίγο για σένα, πως ξεκίνησες, ποια τα όνειρά που είχες;


Χρήστος Μόραλης: Ξεκίνησα να ασχολούμαι με την μουσική από πολύ μικρή ηλικία και στο γυμνάσιο έφτιαξα την πρώτη μου μπάντα. Η μουσική η ίδια ήταν το όνειρο μου και το να μπορώ να εκφράζομαι μέσα από αυτή.

nlpradio:           Χρήστο για να τα πιάσουμε τα πράγματα από την αρχή , πως ήταν αρχικά η ζωή σου και πώς άλλαξαν όλα με την πορεία που έχεις στον χώρο της μουσικής μέχρι τώρα

Χρήστος Μόραλης: Από τότε που με θυμάμαι η ζωή μου περιστρεφότανε γύρω από την μουσική, στο σπίτι, στο σχολείο, στο ωδείο, στα studio με φίλους. Δεν με έχει επηρεάσει καθόλου αυτό που λέμε ‘ο χώρος της μουσικής’ όσο η ίδια η μουσική. Πιστεύω πως αν δεν γνώριζα μουσική, θα ήμουν ένας τελείως διαφορετικός άνθρωπος σε όλα μου, στο πως σκέφτομαι, στο πως εκφράζομαι, στο πως μιλάω, στο πως αναπνέω.

nlpradio:      Έρχεται λοιπόν το νέο σου single 'Explode', ένα καλοκαιρινό Ηouse track με Electro και Big Room στοιχεία. Μίλησε μας για αυτή την δισκογραφική δουλειά.

Χρήστος Μόραλης: Είναι ένα καλοκαιρινό track σε στίχους της Άννας Αμιράλη και μουσική και παραγωγή δική μου. Είναι δυνατός ήχος με electro και big room στοιχεία κατά τα πρότυπα της ξένης electro house σκηνής μέσα από την δική μου ματιά και προσέγγιση. Έχει κυκλοφορήσει παγκοσμίως από το βρετανικό Label Addicted2Bassrecords σε διανομή της αγγλικής επίσης εταιρείας ‘Iversia LTD’ που είναι επίσημος συνεργάτης της ‘Ministry of Sound’.

nlpradio:        Ο Νίκος Βέρτης και η Κωνσταντίνα είναι δύο από τους μεγάλους καλλιτέχνες που έχεις συνεργαστεί . Πιστεύεις πως τέτοιες συνεργασίες βοηθάνε έναν νέο τραγουδοποιό να εξελιχθεί; ‘

Χρήστος Μόραλης: Οι συνεργασίες είναι πάντα ένας λόγος και μία ευκαιρία να μάθεις πράγματα μέσα από ένα μουσικό και δημιουργικό ας το πούμε ‘πάρε δώσε’. Συγκεκριμένα οι δύο καλλιτέχνες ήταν από τις συνεργασίες που με έκαναν να πάω ένα βήμα παρακάτω και να μάθω καινούργια πράγματα σε ένα διαφορετικό μουσικό χώρο από αυτόν που κινούμαι εγώ.
nlpradio:            Νιώθεις  κάποια αλλαγή όταν ανεβαίνεις στη σκηνή; Νοιώθεις ότι είσαι  αυτό που ζητάει ο κόσμος; Έχεις επαφή μαζί τους έτσι ώστε και κάποιοι που δεν είναι fαns σου να τους προσφέρεις την απόλυτη διασκέδαση;

Χρήστος Μόραλης: Για μένα η σκηνή είναι το αποκορύφωμα της επαφής μου με την μουσική. Είναι ο χρόνος και ο τόπος όπου το μυαλό και η ψυχή μου συντονίζονται στη μουσικότητα της στιγμής. Είναι η στιγμή που αποκλειστικά μιλάω με το κοινό μου μέσα από τα τραγούδια μου.

nlpradio:    Έχεις βρεθεί και στο εξωτερικό ...είναι ο κόσμος εκεί πιο ζεστός πιστεύεις; Αγκαλιάζει πιο εύκολα νέους καλλιτέχνες;

Χρήστος Μόραλης: Ο κόσμος στο εξωτερικό είναι διαφορετικός από χώρα σε χώρα ως προς τα ακούσματα και τα γούστα του, όμως το κοινό του στοιχείο είναι ότι πολύ πιο εύκολα αγκαλιάζει και υποστηρίζει το κάθε τι νέο και διαφορετικό.

nlpradio:              Θα άφηνες ποτέ την Ελλάδα για να κάνεις καριέρα στην Ευρώπη ή θα ήταν αυτή η σκέψη μία δεύτερη επιλογή;

Χρήστος Μόραλης: Η ζωή μου θα’λεγα είναι κάπου μεταξύ Ελλάδας και Αγγλίας. Οι κυκλοφορίες μου γίνονται από βρετανικό label παγκοσμίως και σε επίπεδο ζωντανών εμφανήσεων, έχουμε ήδη σχεδιάσει κάποια βήματα και σε άλλες χώρες πέραν της Ελλάδας και Κύπρου.

nlpradio:      Πόσο δύσκολο είναι για έναν νέο τραγουδοποιό σήμερα να μπει στη δισκογραφία;

Χρήστος Μόραλης: Αν ο καλλιτέχνης έχει μουσικό στίγμα, ταλέντο και αγάπη για την μουσική θα του δωθεί σίγουρα κάποια στιγμή η ευκαιρία να κάνει δισκογραφία. Το ζητούμενο όμως είναι να κάνει αυτό που λέμε καριέρα και ενδεχομένως επιτυχία, εκεί είναι το μεγάλο στοίχημα.

nlpradio:             Ενόψει καλοκαιριού θα σε  δούμε κάπου; Ποια είναι τα σχέδιά σου;

Χρήστος Μόραλης: Αυτό το καλοκαίρι κάνω περιοδεία με την καλλιτέχνιδα ‘ALEXAμε την οποία συνεργαζόμαστε και δισκογραφικά καθώς είμαι ο παραγωγός της. Παρουσιάζουμε ένα πολύ ξεχωριστό concept. Είναι η απόλυτη live house/dance εμπειρία με μπάντα και DJ. Το electro house είναι ο βασικός μας ήχος αλλά κινούμαστε και σε πιο pop και dance κομμάτια. Tο live πλαισιώνεται από χορεύτριες, ειδικά οπτικά εφέ και μοναδικά happenings με την υποστήριξη της δισκογραφικής μας εταιρείας Addicted2Bass Records και Iversia Ltd.

nlpradio:         Ελπίζουμε τα καλύτερα για εσένα και θέλουμε να μοιραστείς μία ευχή σου μαζί μας.

Χρήστος Μόραλης: Σας ευχαριστώ για την φιλοξενεία και εύχομαι να έχουμε ένα καλό υπόλοιπο καλοκαιριού με πολλή και καλή μουσική!

 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου