Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Τάσος Χαλκιάς: Συμπολίτες μου σας ευχαριστώ!


Ευχαριστήρια επιστολή του Τάσου Χαλκιά

Ο Χαιδαριωτικος λαός αποφάσισε συνειδητά την τελική έκβαση της εκλογικής μάχης με το αποτέλεσμα της περασμένης Κυριακής στις 25 του Μάη. Τώρα είναι η ώρα του Μιχάλη Σελέκου, του Μιχάλη που το αξίζει! Επιθυμώ με την σειρά μου να τον συγχαρώ και να του ευχηθώ: σιδεροκέφαλος Μιχάλη!

 Εύχομαι ολόψυχα να συνδέσεις το όνομα σου με την σημαντικότερη θητεία δημάρχου που δραστηριοποιήθηκε ποτέ στο Χαϊδάρι μας και επί των ημερών σου οι Χαιδαριώτες να ευημερούν και να είναι περήφανοι που κατοικούν σε αυτόν τον τόπο.

Χαιδαριώτες συμπολίτες μου, σε ό,τι με αφορά σας ευχαριστώ ακόμα μια φορά για την εμπιστοσύνη σας στο προσωπό μου να με αναδείξετε πρώτο δημοτικό σύμβουλο στο Χαϊδάρι μας.
Ευχαριστώ τον Ανδρέα Μποζίκα και όλους τους συνυποψήφιους μου στον συνδυασμό «Πάμε να ενώσουμε το Χαϊδάρι» για τον όμορφο αγώνα που δώσαμε.

Για ένα θέλω να σας βεβαιώσω, στα πλαίσια που μου παρέχονται υποχρεώσεις και δικαιώματα μέσα στο Δ.Σ, θα πράξω το καλύτερο δυνατό για να σας δικαιώσω!

Σας ευχαριστώ και πάλι!!!

Για όλα τα’ άλλα που έγιναν στην πόλη μας ιδιαίτερα την δεύτερη βδομάδα των εκλογών απλά θα παραθέσω μια ρήση του Σοφοκλή από τον «Οιδίποδα επί Κολωνώ»

«….Μόνο οι Θεοί δεν έχουν να αντικρύσουν γηρατειά μήτε θάνατο, όλα τα άλλα τα φέρνει πάνω κάτω ο παντοδύναμος ο χρόνος. Χάνει η γη την δύναμη της, την χάνει το κορμί, πεθαίνει η πίστη και η απιστία φουντώνει και ούτε το ίδιο φυσάει πάντα αγέρι ανάμεσα σε φίλους…»

Συμπολίτες μου
σας ευχαριστώ!

Με τιμή και υπόληψη

Τάσος Χαλκιάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου