Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

ΕΡΜΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ)

Όχι λόγια… Με έργο συνεχίζουμε
Για την Αττική που αγαπάμε και νοιαζόμαστε!!
Γεννήθηκα στη Δράμα και σε ηλικία 6 ετών εγκαταστάθηκα στην πόλη του Χαϊδαρίου, όπου ζω
μέχρι και σήμερα. Εργάζομαι στα Ναυπηγεία Ελευσίνας.
Πνεύμα ανήσυχο και δημιουργικό και έχοντας πάντα σημείο αναφοράς τις ηθικές αξίες της
ζωής, αλλά και τα πολιτισμικά στοιχεία της ιστορικής μου καταβολής, με τα οποία μεγάλωσα
και γαλουχήθηκα από τους γονείς μου Όλγα και Σπύρο Ερμίδη, αγάπησα από πολύ μικρή κάθε

τι που έχει σχέση με το ποντιακό στοιχείο και δραστηριοποιήθηκα ενεργά στο Σύλλογο Ποντίων
Χαϊδαρίου από το 1983. Τη μεγάλη μου αγάπη για τις αλησμόνητες πατρίδες των προγόνων μου
τη μετέδωσα και στα παιδιά μου Χριστίνα και Σπύρο, τα οποία από πολύ μικρά έγιναν μέλη του
χορευτικού του Συλλόγου Ποντίων Χαϊδαρίου.

Διετέλεσα:
• Μέλος του Δ.Σ της Ομοσπονδίας Ποντιακών Σωματείων Νότιας Ελλάδος.

• Γ. Γραμματέας, Υπ. Δημοσίων Σχέσεων και Νεολαίας του Συνδέσμου Ποντιακών
Σωματείων Ν. Ελλάδος & Νήσων.

• Εκδότρια - διευθύντρια του περιοδικού «Ποντιακή Λύρα», του Συλλόγου Ποντίων
Χαϊδαρίου.

• Μέλος του Δ.Σ της Διεθνούς Συνομοσπονδίας Ποντίων Ελλήνων.

• Υπ. Γραφείου Τύπου της Ομοσπονδίας Ποντιακών Σωματείων Νότιας Ελλάδος στο 50

Παγκόσμιο Συνέδριο Ποντιακού Ελληνισμού το 2002 στη Θεσσαλονίκη και μέλος της
Επιτροπής Τύπου στο 60

Είμαι:
• Περιφερειακή Σύμβουλος Δυτικού Τομέα Αθηνών της Περιφέρειας Αττικής.

• Πρόεδρος του Συλλόγου Ποντίων Χαϊδαρίου «Ποντιακή Λύρα».

• Γ. Γραμματέας και Υπ. Γραφείου Τύπου του «Ψωμιάδειου» Πολιτιστικού Κέντρου
Ποντιακού Ελληνισμού.
 Παγκόσμιο Συνέδριο Ποντιακού Ελληνισμού το 2006 στην Αθήνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου