Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Κώστας Λαλένης: Μιλούν για το «Εμείς» αλλά προκρίνουν το «Εγώ»


Ναυάγησε η συνεργασία δημοτικών δυνάμεων με ευθύνη Κελάφα
Σήμερα, που όλοι στο Περιστέρι, αναγνωρίζουν την ανάγκη συνεργασίας δυνάμεων για να φύγει η συντηρητική παράταξη Παχατουρίδη, κάποιοι επιλέγουν τον δρόμο των προσωπικών φιλοδοξιών.
 Μιλούν για το «Εμείς» αλλά προκρίνουν το «Εγώ».
Σε αυτό τον δρόμο κινείται ο Δημήτρης Κελάφας.
Αν και του έγινε πρόταση συνεργασίας από την δημοτική παράταξη «Ενεργοί Πολίτες – για την ανατροπή», με επικεφαλή τον Φώτη Κουγιουμτζή, αλλά και από μένα προσωπικά, όταν μου ζήτησε την βοήθειά μου, αρνήθηκε, δίνοντας προτεραιότητα στην εκλογή του και στις φιλοδοξίες του και όχι στις δυνατότητες που θα έδινε ένα μέτωπο απέναντι στον κ. Παχατουρίδη.
Εχοντας ως στόχο τη θέση του Δημάρχου Περιστερίου, επέλεξε προσωπική πορεία.

Κι όμως. Στους Περιστεριώτες λέει ότι  «η κοινωνία σήμερα απαιτεί να επιμείνουμε στο “Εμείς” και όχι το “Εγώ”»….
Με τη στάση του όμως επιμένει στο «Εγώ»
Οι πολίτες τώρα γνωρίζουν  ποιοί ενδιαφέρονται για την πόλη και θα δώσουν την απάντησή τους
Οι προοδευτικές δυνάμεις θα δώσουν τον αγώνα απέναντι στη συντήρηση, στην στασιμότητα, στην υπερχρέωση της πόλης και των πολιτών, απέναντι στις πολιτικές των μνημονίων που υπηρετεί ο σημερινός δήμαρχος, αλλά και απέναντι στην θλιβερή εικόνα της εκμετάλλευσης  του ανθρώπινου πόνου και της προσβολής της ανθρώπινης αξιοπρέπειας από την «φιλανθρωπία» των τηλεοπτικών παραθύρων.
Οι πραγματικά προοδευτικές δυνάμεις της πόλης του Περιστερίου θα πετύχουν την μεγάλη ανατροπή.
                                                                  Κώστας Λαλένης
                      Επικεφαλής της παράταξης «Δύναμη Ανανέωσης και Δημιουργίας"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου