Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Ο Οικονομολόγος Απόστολος Μίγκας, τ. Γενικός Γραμματέας του Δήμου Περιστερίου με τον Α. Παχατουρίδη

Ασφαλώς και δεν χρειάζεται πολλές συστάσεις ο κ. Απόστολος Μίγκας, διότι η ενεργός συμμετοχή του στο Δήμο Περιστερίου, αλλά και στα κοινά της πόλης μας, τον κατατάσσουν ως μια ξεχωριστή υποψηφιότητα.


Η εμπειρία και η επιστημονική κατάρτιση του κ. Μίγκα αναμένεται να βοηθήσουν στη νέα θητεία της Διοίκησης του Ανδρέα Παχατουρίδη.

Βιογραφικό Απόστολου Μίγκα

Με το ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ , συνδέομαι , όπως κι εσείς , με βαθιές ρίζες!
Είναι ο τόπος που Αγαπώ!
Εδώ είδα το Πρώτο Φώς και Άκουσα τους Πρώτους Ήχους της Ζωής μου!
Εδώ πέρασα τα Σχολικά μου Χρόνια ,
στο 3ο Δημοτικό Σχολείο της οδού Δερβενακίων ,
δίπλα στο Γήπεδο του Ατρομήτου
και στο ΙΑ' Γυμνάσιο-Λύκειο του Αγίου Αντωνίου
και τότε ήταν που Μάλωνα με τους συνομήλικούς μου άλλων περιοχών της Αττικής ,
όταν συχνά-πυκνά ,μιλούσαν απαξιωτικά για τις Περιστεριώτικες Γειτονιές της Καρδιάς μου,
ως Γειτονιές Β' και Γ' Κατηγορίας Ανθρώπων!
(ενώ Σήμερα , Όλες κι Όλοι , Υποκλίνονται στο ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ μας).

Σπούδασα Οικονομικές και Εμπορικές Επιστήμες
στο TORINO και το SALERNO Ιταλίας.
Φοίτησα στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Υπηρέτησα τη Πατρίδα μου στη Πολεμική Αεροπορία.

Όλα αυτά τα Χρόνια μεγάλωσα μέσα στην ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ.
Από το 1994 έως το 1998 Διετέλεσα Γενικός Γραμματέας του Δήμου Περιστερίου
με Δήμαρχο το Παιδίατρο-ΑΝΘΡΩΠΟ Θεόδωρο Δημητρακόπουλο.
Από το 1999 έως το 2006 Θήτευσα στη Πόλη μας
ως Δημοτικός Σύμβουλος Περιστερίου.

Είμαι Εγγεγραμμένος στο Μητρώο Κύριου Διδακτικού Προσωπικού
του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης.
Ασκώ από το 1995 το Ελεύθερο Επάγγελμα του Οικονομολόγου - Συμβούλου Επιχειρήσεων
και Εξειδικευμένου Ασφαλιστικού Συμβούλου ,
με Έδρα της Προσωπικής μου Εταιρείας στο ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ.
(Ρούζβελτ 1 και Παναγή Τσαλδάρη , Πλατεία Δημαρχίας)

Είμαι Παντρεμένος με την Οικονομολόγο Σεβαστή Σταυριανού
από την Όμορφη και Κοσμοπολίτικη Ρόδο.

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Σ. ΜΙΓΚΑΣ
Οικονομολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου