Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Τάσος Λυμπέρης: Παίρνω μέρος στις προσεχείς εκλογές, ως υποψήφιος Δήμαρχος, επικεφαλής ανεξάρτητου συνδυασμού



                  

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Προς όλους τους Χαϊδαριώτες Πολίτες 
Αγαπητοί συνδημότες ,

Εσείς κι εγώ δεν είμαστε άγνωστοι σ΄ αυτή την πόλη. 
Εδώ και μια 25ετία, τουλάχιστον, γνωριζόμαστε καλά, κυρίως, λόγω της πολιτικής μου δραστηριότητας. Είναι γνωστή, άλλωστε, σε όλους σας η κοινωνική και η επαγγελματική μου διαδρομή. 
Γνωρίζετε ακόμη ποιές είναι οι αρχές μου, τα πιστεύω και οι ιδέες μου, που σχετίζονται κυρίως, με την αλήθεια, την ευπρέπεια, την εντιμότητα και την αξιοπρέπεια. 
Τολμώ λοιπόν, να σας κοιτάξω και πάλι στα μάτια και να σας εκφράσω, με κάθε ειλικρίνεια,
το σκεπτικό μου, αλλά και τις προθέσεις μου, αναφορικά με τις επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές. Παρά το ότι τα χρόνια κύλησαν, σας διαβεβαιώνω, πως διακατέχομαι ακόμη και σήμερα από την ίδια αγωνία, για την επίλυση τόσο των μικρών, όσο και των μεγάλων προβλημάτων της καθημερινότητάς μας. Προτίθεμαι λοιπόν και πάλι να συμμετέχω ενεργά στην αντιμετώπισή τους. Αυτή τη φορά όμως, κάτω από άλλη ιδιότητα.
Παίρνω λοιπόν μέρος στις προσεχείς εκλογές, ως υποψήφιος Δήμαρχος, επικεφαλής ανεξάρτητου συνδυασμού , που στις τάξεις του θα περιλαμβάνει, έμπειρα στελέχη, αλλά κυρίως, νέους και άφθαρτους συμπολίτες μας, με ικανότητες και γνώσεις και οραματικό στόχο, την κοινή προσπάθεια, για την επίλυση των προβλημάτων, που βιώνουμε, ως τοπική κοινωνία. Σ΄ αυτή την περίοδο της οικονομικής κρίσης, κανείς δεν μπορεί να είναι απλός παρατηρητής. Να ενώσουμε λοιπόν τις προσπάθειες μας. Να σταθούμε δίπλα στους πιο αδύναμους οικονομικά συμπολίτες μας και να τους στηρίξουμε ενεργά. Πρόταγμά μας είναι το συμφέρον της πόλης. Ας βάλουμε λοιπόν στην άκρη τα λίγα, που μας χωρίζουν και να προτάξουμε τα πολλά, που μας ενώνουν. - Να υπερασπιστούμε τα συμφέροντα των πολιτών και την ανάγκη, για διαφάνεια στη διαχείριση του Δημοτικού χρήματος. - Να μοιραστούμε τις ίδιες προσδοκίες και ελπίδες. - Να βαδίσουμε μαζί την οδό της ευθύνης και της δημιουργίας. - Να οικοδομήσουμε μαζί μια νέα σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης. - Να κάνουμε δικαιωματικά το χρέος μας απέναντι στα παιδιά μας. Με τα δεδομένα αυτά, τολμώ να ζητήσω και αυτή τη φορά την αρωγή σας, στην πρωτοβουλία αυτή, καθώς και τη συμπαράσταση σας. 
Όλοι μαζί, χωρίς πολιτικούς διαχωρισμούς και κομματικές διακρίσεις, μπορούμε να πετύχουμε πολλά. Η δέσμευση μου, απέναντί σας, παραμένει μία και μοναδική: Να δικαιώσω την εμπιστοσύνη, που δείχνετε στο πρόσωπό μου. 
Κλείνοντας, εκφράζω τις πιο θερμές ευχές μου, για προσωπική υγεία και οικογενειακή ευτυχία. 
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε όλους .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου