Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

Έκοψε και τεμάχισε το πέος του συζύγου της! Καταδικάστηκε σε Ισόβια

HΠΑ:  
Σε ισόβια κάθειρξη με τη δυνατότητα αναστολής έπειτα από μία 7ετία, καταδίκασε δικαστήριο της Νότιας Καλιφόρνια, μια 50χρονη γυναίκα η οποία κατηγορείται ότι έκοψε το πέος του εν διαστάσει συζύγου της και το πέταξε στον κάδο απορριμμάτων.
Η 50χρονη Κάθριν Κιου, βιετναμέζικης καταγωγής, καταδικάστηκε για βασανισμό και επίθεση στον πρώην σύζυγό της.


Τον Ιούλιο του 2011, όταν συνέβη το περιστατικό, οι δυο σύζυγοι βρίσκονταν σε διάσταση εν αναμονή της έκδοσης του διαζυγίου.

Μετά από καβγά, η Κιου έριξε υπνωτικό στο φαγητό του συζύγου της. Όταν εκείνος πήγε για ύπνο, η γυναίκα έδεσε τα χέρια και τα πόδια του στις τέσσερις γωνίες του κρεβατιού και όταν ο άντρας της ξύπνησε, του κατέβασε το παντελόνι και του έκοψε το πέος με μαχαίρι, σύμφωνα με όσα αναφέρει ο εισαγγελέας.


Στην συνέχεια πέταξε το όργανο στον κάδο απορριμμάτων και ενεργοποίησε τον μηχανισμό ώστε να το τεμαχίσει. Έπειτα κάλεσε σε βοήθεια, λέγοντας ότι αιμορραγεί ο σύζυγός της, ο οποίος και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο για να υποβληθεί άμεσα σε επέμβαση.

Ο δικηγόρος της 50χρονης υποστήριξε ότι η Κιου είχε πέσει θύμα κακοποίησης σε νεαρή ηλικία, κάτι που της προκάλεσε μετα-τραυματικό στρες. Δήλωσε, επίσης, ότι η γυναίκα έχει μετανιώσει για τις πράξεις της.

«Βαθιά μέσα μου ήλπιζα για μια πιο παραδειγματική καταδίκη», δήλωσε το θύμα. «Μου στέρησε κομμάτι της ζωής μου και της ταυτότητάς μου. Διέλυσε την αντρική μου ταυτότητά...Πρόδωσε την εμπιστοσύνη μου στους ανθρώπους...Ίσως κάποια στιγμή καταφέρω να βρω ένα τρόπο να είμαι ευτυχισμένος, αλλά ποτέ πια δεν θα αισθάνομαι ολοκληρωμένος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου