Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

«ΜΟΝΟ ΓΥΜΝΟ» νέα δισκογραφική δουλειά με τίτλο «Δική μου η αγάπη, δική μου και η φωτιά»

 Νεκτάριος Θεοδώρου: "Τα τραγούδια μιλάνε μόνα τους, δε θέλουν κάποιον να τα κατευθύνει. Ας πάρουν τον δρόμο που τους πρέπει!"
«ΜΟΝΟ ΓΥΜΝΟ» ένα πλέον καθιερωμένο ροκ σχήμα στην Ελλάδα με μια πορεία γεμάτη επιτυχίες. Σήμερα είναι κοντά μας να τους γνωρίσουμε καλύτερα και είμαστε παρέα με τον Νεκτάριο Θεοδώρου.
NLPradio:    Νεκτάριε καλώς ήρθες κοντά μας. Πότε ξεκίνησες την μπάντα «Μόνο Γυμνό» ?
-    Το όνομα αυτό άρχισε να κάνει τα πρώτα του βήματα το 1998.
NLPradio:   Ποιοι συμπληρώνουν το σχήμα?
-    Στην ερμηνεία και στις ρυθμικές κιθάρες είμαι εγώ. Στο μπάσο είναι ο Γιώργος Μπαταριάς. Στις σόλο κιθάρες είναι ο Σταύρος Σολωμός και στα τύμπανα κλασικά ο Ντίνος Τσακίρης.
NLPradio:    Πρόσφατα κυκλοφορήσατε την νέα δισκογραφική σας δουλειά με τίτλο «Δική μου η αγάπη, δική μου και η φωτιά» , πες μας λίγα λόγια ?
-    Θεωρώ αυτή τη δουλειά πιο πολύ ως ερμηνεία ποίησης παρά σαν μια καθαρά μουσική παραγωγή. Τώρα…, τι άλλο να πω; Τα τραγούδια μιλάνε μόνα τους, δε θέλουν κάποιον να τα κατευθύνει. Ας πάρουν τον δρόμο που τους πρέπει!
NLPradio: Οι στίχοι και η μουσική είναι δικοί σου?

-    Ναι.
NLPradio:  Ποιος επιμελήθηκε το artwork του cd, το οποίο μου άρεσε πάρα πολύ.
-    Γενικά αυτά τα θέματα είναι έργα δικά μου. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μοιράζομαι πράγματα, ιδέες και απόψεις. Απλά μου αρέσει να ασχολούμαι πάρα πολύ με οτιδήποτε δημιουργικό υπάρχει!
NLPradio:   Πόσες κυκλοφορίες είχατε μέχρι σήμερα?
-    2006  cd «Λόγια του γέρου μην ακούς…, μα μην τα ξεχάσεις», 2011 cd single «Τυφλό κορίτσι» και 2011 cd «Δική μου η αγάπη, δική μου και η Φωτιά»
NLPradio:   Να περιμένουμε και επόμενη δισκογραφική δουλειά?
-    Ναι…, εννοείται αυτό! Πολύ σύντομα! Ήδη έχει αρχίσει και ετοιμάζεται! Και με νέες συμμετοχές!!!
NLPradio:   Πως νοιώθετε μετά από τόση πορεία στο χώρο? Τι είναι αυτό που σας δίνει δύναμη και ενέργεια να δημιουργείτε συνέχεια?
-    Πως μπορεί να νοιώθει κάποιος που είναι ακόμη ενεργός; Απλά όμορφα. Ευχάριστα! Τώρα όσο για τη δύναμη και την ενέργεια που με ρωτάτε είναι θέμα προσφοράς. Πως θα ένοιωθες εσύ όταν θα δούλευες 15 ώρες, για να πάρεις ένα δωράκι σε ένα παιδί και αυτό θα σου έσκαγε το γελάκι του και θα σε έπαιρνε αγκαλιά. Θα αισθανόσουν ακόμα την κούραση ή θα γινόσουν κι εσύ ξανά παιδί;
NLPradio:   Τα εμπόδια στον χώρο αυτό είναι φανερά πλέον και οι δυσκολίες μεγαλώνουν, πόσο σας έχουν επηρεάσει?
-    Αυτά είναι κληρονομιά. Γελάω με τα εμπόδια και τις δυσκολίες. Ίσως γιατί πάντα μου άρεσαν τα δύσκολα και μου αρέσει να την παλεύω. Κι εδώ μιλάω και εκ μέρους των ανθρώπων που συνεργάζομαι μαζί τους και υποστηρίζουν το έργο του Μόνο Γυμνό. Οι δυσκολίες πάντα έχουν θετικό αποτέλεσμα και κάνουν και ένα μεγάλο καλό. Ξεσκατάρισμα και ξεκαθάρισμα. Μεταφράστε το αυτό όπως θέλετε!!!
NLPradio:  Ποια είναι τα άμεσα σχέδια σας για το μέλλον?
-    Προώθηση αυτό του δίσκου και τα κεφάλια πάλι μέσα για την καινούρια δουλειά!
NLPradio:  Εμφανίσεις?
-    Θα γίνουν…, επιλεκτικά, σωστά και όμορφα! Πολλές – λίγες…, δεν με απασχολεί αυτό!
NLPradio:Ευχαριστούμε που ήσασταν μαζί μας και ευχόμαστε κάθε επιτυχία σε κάθε σας βήμα.
- Σίγουρα θα ξαναβρεθούμε, να είστε καλά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου