Πέμπτη 14 Ιουνίου 2012

Δημήτρης Λιόλιος: "Είμαι ένας άνθρωπος που από πολύ μικρή ηλικία αποκωδικοποιούσα τον κόσμο γύρω μου μέσω της μουσικής."

Αυτές τις μέρες κυκλοφορεί η νέα του δισκογραφική δουλειά  με τίτλο " Τα λόγια της ψυχής " όπου συνυπάρχουν ελληνικός και αγγλικός στίχος
 
nlpradio:    ΔΗΜΗΤΡΗ σε καλοσωρίζουμε στο NLP RADIO. Είσαι ένας καλλιτέχνης με πολλά χαρίσματα, από ότι έχω παρακολουθήσει την πορεία σου μέχρι σήμερα. Τι είναι αυτό που σε κάνει να είσαι πάντα τόσο σωστός , ποιοτικός και χαρισματικός στη δουλειά σου?
Ήδη νιώθω πέντε πόντους ψηλότερος με τόσους θετικούς χαρακτηρισμούς...Η κάθε δουλειά, το κάθε τραγούδι που ξεκινάω, το αντιλαμβάνομαι σαν ένα ακόμα ταξίδι μέσα μου το οποίο θα με μάθει  κάτι καινούριο...Τη " γνώση" αυτή, είναι ανάγκη ψυχής πλέον για μένα να τη μοιραστώ με τον κόσμο.Αυτή είναι μια ειλικρινής σχέση...και όπως κάθε ειλικρινής σχέση φέρνει στην επιφάνεια το αυθεντικό και όμορφο..
nlpradio:  Θα ήθελα να μας πεις λίγα λόγια για σένα, να σε γνωρίσουμε καλύτερα.
Αυτούς τους δύσκολους καιρούς προτιμώ να περνάω απαρατήρητος...Χαχαχαχα
Είμαι ένας άνθρωπος που από πολύ μικρή ηλικία αποκωδικοποιούσα τον κόσμο γύρω μου μέσω της μουσικής. Στο πέρασμα των χρόνων αυτό δεν άλλαξε παρά συνέχισε με ακόμα πιο έντονους ρυθμούς.
Έίχα την τύχη αλλά και την τιμή να συνεργαστώ με σημαντικά ονόματα της ελληνικής
μουσικής σκηνής όπως ο Γιάννης  Γιοκαρίνης, ο Γιάννης Ζουγανέλης, ο αξέχαστος Μάνος Ξυδούς και άλλοι...Έχω πειραματιστεί με διάφορα μουσικά είδη και ρεύματα .Δισκογραφούμαι από το 1998 με πρώτη δουλειά " Το σκοτάδι καίγεται " που κυκλοφόρησε από τη Minos, το 2000 κυκλοφόρησε το " Μια θάλασσα που αγρίεψε" από την Central Music / B.M.G  ενώ το 2009 κυκλοφορεί το άλμπουμ " Τι είναι η αγάπη τελικά;..." από την εταιρεία ΑΥΛΟΣ.
Αυτές τις μέρες κυκλοφορεί η νέα μου δισκογραφική δουλειά  με τίτλο " Τα λόγια της ψυχής " όπου συνυπάρχουν ελληνικός και αγγλικός στίχος...αυτή είναι η πορεία μου μέσα στα χρόνια με πολύ λίγα λόγια...

nlpradio:    Όταν ξεκίνησες το τραγούδι πίστευες ότι η επιτυχία ήταν εύκολος δρόμος?
Όταν κάποιος ξεκινάει κάτι, αυτό που του δίνει την έμπνευση για τη συνέχεια είναι τα όνειρα για τον εαυτό του και συνάμμα το όραμα. Δεν μπορεί  να υπάρξει προσπάθεια χωρίς τη δύναμη που πηγάζει μέσα μας.και αυτήν ακριβώς τη δύναμη δίνουν τα όνειρα της επιτυχίας...
Δεν  θυμάμαι να το έβλεπα εύκολο ή δύσκολο..Μπορώ να πω όμως πως ήμουν " συντονισμένος " στη ροή των καταστάσεων που έφερνε αυτή η πορεία. Αυτό νομίζω είναι που κάνει " μαγικό " το δρόμο προς τα όνειρα του καθενός μας. Εξ άλλου, για μένα επιτυχία σημαίνει να μη χάσεις την επαφή με τον εαυτό σου περνώντας μέσα από τις διάφορες καταστάσεις... και σίγουρα... αποτυπώνεται στη μουσική.

nlpradio:    Πως νοιώθεις σήμερα μετά από όλα τα εύκολα και δύσκολα μονοπάτια που ακολούθησες ?
Νιώθω την ικανοποίηση του ότι έμαθα πολλά που μου είναι τόσο χρήσιμα καθημερινά αλλά και για τη συνέχεια από εδώ και πέρα...
nlpradio:    Aπό τη μέχρι στιγμής πορεία σου τι είναι αυτό που έχεις χαραγμένο μέσα σου?
Η αγάπη που έχω εισπράξει από τον κόσμο και από τους ανθρώπους γενικότερα...Αυτό κράτησα...
nlpradio:    Πιστεύεις ότι κάποιος γεννιέται μουσικός?
Απόλυτα..ναι!
nlpradio:  Το νέο υλικό που διαφημίζεις αυτή την περίοδο έχει ολοκληρωθεί?
Η νέα δουλειά μου " Τα λόγια της ψυχής " έχει ολοκληρωθεί εδώ και  κάποιο διάστημα και είναι έτοιμη να κυκλοφορήσει αυτές τις μέρες.Αυτό εδώ είναι ένα λίγο διαφορετικό ταξίδι καθώς συνυπάρχουν στην ίδια δουλειά ο ελληνικός με τον αγγλικό στίχο.Η διάθεση είναι συνυφασμένη με το  κλίμα και τις αναζητήσεις των καιρών που ζούμε...
nlpradio:    Ακούω τα καλύτερα για τις εμφανίσεις σου. Είσαι πάντα γεμάτος ενέργεια και πάθος, Αληθεύει αυτό?
Αυτό είναι αλήθεια...ναι. Η κάθε παράσταση για μένα είναι σα γιορτή.Είναι η χαρά του να βλέπεις δρόμους ανοιχτούς  μπροστά...ένας  τέτοιος δρόμος είναι και αυτός της επικοινωνίας με τον κόσμο που έρχεται στις εμφανίσεις μου.Δεν υπάρχει πιο όμορφο συναίσθημα από αυτό που μπορείς να μοιραστείς...
nlpradio:    Αν ήταν να επιλέξεις ανάμεσα στη μουσική και στην οικογένεια τι θα επέλεγες?
Θα επέλεγα μια μουσική οικογένεια...! Και τα δυο εξίσου σημαντικά για μένα!

nlpradio:    Κάθε τραγούδι σου έχει μια εικόνα και μια παράσταση ζωής?
Τα περισσότερα τραγούδια μου για να μην πω ΟΛΑ, είναι  κυρίως βιωματικά.Στιγμές και σκέψεις από τη ζωή μου αποτυπωμένες και " σμιλευμένες " σε ένα κομμάτι χαρτί.Στα τραγούδια, δεν υπάρχει απλά η αναφορά... υπάρχει ο τρόπος προσέγγισης και το  μήνυμα της γνώσης  που έχει λάβει ο  δημιουργός του...γι αυτό και κατά τη γνώμη μου όλα τα τραγούδια είναι σημαντικά... όλα τα τραγούδια που γράφτηκαν με πόνο αλλά και δύναμη ψυχής.

nlpradio:    Νοιώθεις τυχερός που ο κόσμος σε εμπιστεύεται και σε ακολουθεί?
Τυχερός και δικαιωμένος,  λειτουργώντας  από ψυχής, από την πρώτη στιγμή, μέσα σε μια ειλικρινή σχέση όπως αυτή του καλλιτέχνη με το κοινό που τον αποδέχεται και τον εξερευνά...
Δημήτρη σε ευχαριστούμε που ήσουνα μαζί μας σήμερα και ευχόμαστε η επιτυχία να είναι πάντα μπροστά σου
.
nlpradio: Πες και κάτι στους φίλους και ακροατές μας.
Εγώ σας ευχαριστώ για το χώρο και τη θετική διάθεση!
Να θυμούνται πάντα πως δεν είμαστε ποτέ εντελώς ανοχύρωτοι στο όποιο κακό ή αρνητικό...
Αγάπη σε όλους ...!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου