Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΡΧΙΑΝΑΚΗΣ:


 "Εύχομαι να ξεπεραστεί η κρίση ιδεών και ιδανικών η οποία είναι μεγαλύτερη από την οικονομική"

 
1.    ΓΙΑΝΝΗ ΠΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ
Γεννήθηκα Στο Ηράκλειο της Κρήτης μέσα σε καλλιτεχνική οικογένεια. Ο πατέρας μου καλλιτέχνης της Κρητικής μουσικής, λαουτιέρης  και ο μεγάλος μου αδελφός να παίζει μπουζούκι.   Μέσα από διαφορετικά ακούσματα ξεχώρισε για μένα η Rock μουσική. Στα 15 μου αγόρασα την πρώτη μου ηλεκτρική κιθάρα και ξεκίνησα να γράφω τραγούδια. Σπούδασα Μουσική και Didital Recording. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να κάνω εγώ ο ίδιος την παράγωγη του προσφάτου Album μου.


2.    ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΠΟΡΕΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ?
Ξεκίνησε από πολύ μικρός. Ο πατέρας μου με έχει ηχογραφήσει να τραγουδώ ένα κρητικό παραδοσιακό τραγούδι σε ηλικία 5 ετών.  Μετά έφηβος έμαθα να παίζω κιθάρα και μετά από συμμέτοχη σε διάφορες μπάντες σαν κιθαρίστας, αποφάσισα ότι έπρεπε τελικά να ασχοληθώ σοβαρά με το τραγούδι. Έτσι γράφτηκα σε ένα ωδείο και σπούδασα μονωδία . Στη θεωρεία πήγα μέχρι Αρμονία. Εκεί σταμάτησα όταν ο καθηγητής που μου έκανε μάθημα άκουσε κάποια τραγούδια που είχα συνθέσει και ηχογραφήσει πρόχειρα. Μου είπε σταμάτα εδώ μην μπεις σε καλούπια , άσε ελεύθερο το μυαλό σου να δημιουργήσει. 

3.    ΠΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 1η ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ
Η  πρώτη μου προσωπική δισκογραφική δουλειά είναι το Digital Album : Μια πόλη που έχει σωπάσει… Κυκλοφόρησε στα δικτυακά καταστήματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό από την Warner Music Greece (Digital Distributor) στις 8 Δεκεμβρίου 2011.
  Περιέχει 7 τραγούδια σε στίχους της Μαρίας Παπαχρήστου, Χρήστου Κακούρη , Νίκου Αλεβίζου και δικούς μου.Την μουσική σε όλα τα τραγούδια την έγραψα εγώ.
  Τους 2 πρώτους μήνες κυκλοφορίας του βρέθηκε ακλόνητο στην πρώτη θέση στα Top Album στο δικτυακό κατάστημα της Cosmote , αφήνοντας πίσω όλα τα μεγάλα ονόματα της εγχώριας και διεθνής μουσικής σκηνής.
   Επίσης στο MySpace ένα καθαρά μουσικό social network ,βρέθηκε στα Charts πρώτο το τραγούδι μου Μου Αρέσεις ,Τίποτα άλλο και το Video clip του τραγουδιού Με ένα τσιγάρο ένοχο.


4.    ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΣΟΥ

Όταν σε εποχές οικονομικής κρίσης ένα Rock Album ενός άγνωστου καλλιτέχνη είναι πρώτο σε πωλήσεις σε όλα τα ήδη μουσικής,  αυτό σημαίνει ότι ένα από τους μεγάλους μου στόχους επετεύχθην . Δεν μένω όμως εκεί, τώρα είναι η σειρά να εμφανιστώ ζωντανά μπροστά στο κοινό. Θα αρχίσω κάποιες εμφανίσεις , αλλά θα είναι συναυλιακού  τύπου , όχι σε εβδομαδιαία βάση σε κάποια μουσική σκηνή. Επίσης το καλοκαίρι θα κάνω μια περιοδεία σε όλη την Ελλάδα ίσως και Κύπρο και κάποιες χώρες του εξωτερικού.
  Το επόμενο βήμα δισκογραφικά θα είναι ένα νέο Album αγγλόφωνο όμως αυτή την φορά. Το Album Μια πόλη που έχει σωπάσει, ήταν για μένα ένας πειραματισμός με Ελληνικό στίχο . Στις ζωντανές εμφανίσεις μου έτσι και αλλιώς τα μόνα τραγούδια που θα πω με Ελληνικό στίχο θα είναι τα δικά μου, τα υπόλοιπα θα είναι από την σύγχρονη διεθνή rock σκηνή όπως Red Hot Chili peppers, Nickelback, 3 Doors Down, Nirvana , Audioslave κτλ.

5.    ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΚΗΝΗ?

Αν με ρωτάς για την Ελληνική ροκ σκηνή , νομίζω ότι για να επιβιώσει και να ανταγωνιστεί αλλά είδη μουσικής πιο διαδεδομένα στην Ελλάδα,  πρέπει να εξελιχτεί με νέα ακούσματα και ποιο σύγχρονο ήχο να ξεφύγει από το κλασικό στυλ των μεγάλων Ελληνικών Rock συγκροτημάτων, διαφορετικά δεν θα προσφέρουν κάτι νέο και θα είναι απλά αντίγραφα των παλαιών. Πάντα όμως  τα αυθεντικά θα είναι καλλίτερα…και το κοινό θα προτιμάει αυτά…

6.    ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΡΙΕΡΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ? ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΚΕΙ?
Έχω ζήσει στο Εξωτερικό ένα διάστημα , στην Αγγλία και συναναστράφηκα με μουσικούς από εκεί. Υπάρχει μια άλλη νοοτροπία και ειδικά στο rock ένα άλλο επίπεδο. Όπως έχουμε εδώ στην Ελλάδα το μπουζούκι , έτσι έχουν εκεί την κιθάρα,
Έχουν διαφορετικό ύφος στο παίξιμο. Σου απάντησα στην ερώτηση αυτή λίγο πριν, το επόμενο Album θα είναι Αγγλόφωνο… Είδα στο Myspace μεγάλη ανταπόκριση από φίλους από άλλες χώρες που άκουσαν τα τραγούδια μου και την μουσική μου, που ενώ δεν ξέρουν Ελληνικά τους άρεσαν πολύ , όλοι μαζί Έλληνες και ξένοι ακροατές πήγαν τα τραγούδια μου στα Top στο MySpace. Σίγουρα όμως θα καθίσω στην Ελλάδα για τον επόμενο ένα χρόνο.


7.     ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΕ ΒΡΕΙ, ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΕΙ?
           Μπορεί να με βρει στο Myspace : www.myspace.com/johnsarh
           Στο facebook:  www.facebook.com/sarhianakis
           & www.sarhianakis.com


8.    ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΣ?

Στο εξωτερικό θα ήθελα με πολλούς!!! Ποιον να πρωτοπώ!!!
 Εδώ στην Ελλάδα θα ήθελα με τον Τζίμη Πανούση, αν και ποτέ δεν ξέρεις πως θα καταλήξει ένα live με αυτόν! Χαχα!!!
Μου αρέσει γιατί είναι αυθεντικός και δεν κρύβεται, ότι είναι να το πει θα το πει.
Είναι πανέξυπνος , ψαγμένος και έχει ξεχωριστή φωνή .


9.    ΘΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ?
Εμφανίσεις θα κάνω όταν θα είμαι έτοιμος και θα έχουν τελειώσει  οι πρόβες .
Είμαι λίγο τελειομανής και ίσως αργήσω λίγο!  Μάλλον όμως μετά το Πάσχα
και όπως είπα πριν μια περιοδεία το καλοκαίρι. Θα σας ενημερώσω από το facebook.




10.    ΔΩΣΕ ΜΙΑ ΕΥΧΗ ΣΤΟΥΣ ΑΚΡΟΑΤΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ

Να έχουν θετική σκέψη και να πετάξουν τις τηλεοράσεις από το μπαλκόνι!
Να αντιστέκονται στην πλύση εγκεφάλου που καθημερινά τους κάνουν τα ΜΜΕ.
Τέλος εύχομαι να ξεπεραστεί η κρίση ιδεών και ιδανικών η οποία είναι μεγαλύτερη από την οικονομική…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου