Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

Θέλουμε μία πόλη ''Στολίδι Δυτικών Προαστίων'' ! - Ευδοξία Κράλιεβιτς ''Άλλη πρόταση για το Αιγάλεω''

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην δυτική Αθήνα


σε λαϊκές γειτονιές με απλούς ανθρώπους της καθημερινότητας. 

Κατάγομαι από την Μικρά Ασία και από τους δύο γονείς μου, αλλά και από την όμορφη Μακεδονία μετά των ξεριζωμό των παππούδων μου.
Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και εργάζομαι ως Ασφαλιστικός Πράκτορας και Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος σε μεγάλο πολυεθνικό όμιλο. 
Αγαπάω και σέβομαι την δουλειά μου διότι έρχομαι σε καθημερινή επαφή με τους ανθρώπους και προσφέρω μέσα απ΄ αυτή.

Οι φετινές δημοτικές εκλογές στο Δήμο Αιγάλεω είναι μία σημαντική ευκαιρία για
ουσιαστική προσπάθεια σημαντικών αλλαγών στον παραμελημένο Δήμο μας. 

Η εμπειρία μου από τον χρόνο που μένω στην περιοχή, έχει δείξει πως έχουμε τις δυνατότητες να κάνουμε μία πόλη, πιο ανθρώπινη για μία πιο αξιοπρεπής ζωή, αρκεί να εργαστούμε γι' αυτό το σκοπό, με αγάπη και μεράκι.

Το όραμα του ανεξάρτητου συνδιασμού ''Άλλη πρόταση για το Αιγάλεω'', με εμπνευστή και ηγέτη τον Κωνσταντίνο Σάμιο, είναι να φτιάξουμε μία πόλη ασφαλέστερη, πιο πράσινη, πιο καθαρή, πιο εμπορική για το σύνολο των επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται στην πόλη μας, 

μία πόλη 

''Στολίδι Δυτικών Προαστίων'' !

Εγώ, μαζί και οι άξιοι-τίμιοι αγωνιστές της καθημερινής ζωής-συνεργάτες του,
εκτιμώ πως μπορούμε να το καταφέρουμε.

Με αφορμή αυτό το σκεπτικό, βρίσκω το θάρρος να ζητήσω από τους συμπολίτες μου να με τιμήσουν με την ψήφο τους.

Για Ένα Καλύτερο Αιγάλεω
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος
Ευδοξία Κράλιεβιτς


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου