Σάββατο, 17 Οκτωβρίου 2015

Μετρό: Το 2020 φτάνει στο Ίλιον

Σε εφτά χρόνια αναμένεται να ολοκληρωθεί τελικά η επέκταση της γραμμής 2 του Μετρό από την Ανθούπολη προς το Ίλιον. Το έργο θα δημοπρατηθεί το 2015 και καλώς εχόντων των πραγμάτων θα ξεκινήσει μετά από τουλάχιστον έξι μήνες. 

Από τις 27 Ιουλίου  στα σχέδια της Αττικό Μετρό περιλαμβάνονται τρεις σταθμοί: Ο πρώτος στη συμβολή των οδών Θηβών και Καππαδοκία (ύψος Λακιώτη), ο δεύτερος στη συμβολή των οδών Θηβών και Ελαιών και ο τρίτος στη συμβολή των οδών Αγ. Νικολάου και Παραμυθιάς.
Ο σκοπός της χάραξης αυτής κατά μήκος της Λεωφόρου Θηβών είναι να υπάρξει η δυνατότητα για περαιτέρω επέκταση προς Καματερό και Ζεφύρι μέχρι τον υπό κατασκευή Προαστιακό Σταθμό στο Ζεφύρι στα επόμενα 10 χρόνια.

Σύμφωνα λοιπόν τον αρχικό σχεδιασμό για την επέκταση της γραμμής 2, περνούσε μέσα από την Πετρούπολη και μετά προς το Ίλιον. Σύμφωνα λοιπόν με τη μελέτη οι ειδικοί συνάντησαν σαθρά εδάφη και προτάθηκε η αλλαγή πορείας, μετά από την διερεύνηση των γεωλογικών δεδομένων, που έδειχνε την ύπαρξη παλιών λιγνιτωρυχείων κατά μήκος της γραμμής.Από τότε και μετά η πόλη Πετρούπολη εξαφανίστηκε από τον… χάρτη της Αττικό Μετρό!

Η σημερινή δημοτική αρχή ουδέποτε θέλησε να ασχοληθεί με χάραξη νέας πορείας που να περνά από την Πετρούπολη, με την αιτιολογία πως οι κάτοικοι της πόλης μας θα μπορούν να εξυπηρετηθούν από τους περιμετρικούς σταθμούς και η πόλη δεν θα επιβαρυνθεί κυκλοφοριακά με το επιβατικό κοινό που θα έρχεται στην Πετρούπολη για να πάρει το μετρό. 

Μία προσπάθεια έγινε πριν από κάποιους μήνες από το δημοτικό σύμβουλο Θανάση Σκαλιστήρα που επισκέφθηκε τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό  ώστε να υπάρχει μία μονή γραμμή, χωρίς όμως από ότι δείχνουν τα πράγματα αποτέλεσμα. Έτσι κερδισμένος, ως προς τη δημιουργία των σταθμών βρέθηκε ο Δήμος Ιλίου καθώς και οι τρεις νέοι σταθμοί θα βρίσκονται εντός των διοικητικών ορίων του. Οι ονομασίες των σταθμών αποτελούν προς το παρόν γρίφο καθώς θα πρέπει να επιλεγούν ονόματα που θα καθορίζουν την θέση τους και μέχρι σήμερα συνήθως επιλέγονται είτε τα ονόματα των Δήμων που βρίσκονται οι σταθμοί, είτε εκκλησίες και τοπωνύμια.


Από την λειτουργία των 3 νέων σταθμών της γραμμής 2 θα εξυπηρετούνται καθημερινά περίπου 46.500 κάτοικοι και 5.500 θέσεις εργασίας, συνολικά 51.000 επιβάτες. Ειδικά τις ώρες αιχμής υπολογίζεται ότι και στους 3 σταθμούς θα κινούνται (ανά ώρα) 4.440 επιβάτες.

Με την λειτουργία της τα Δυτικά Προάστια της Αθήνας θα έχουν καλυφθεί σχεδόν πλήρως και θα απαιτούνται λιγότερα από 20 λεπτά για να φτάσει κανείς από τον τερματικό σταθμό στο Ίλιον στο Σύνταγμα. Με αυτή την επέκταση η γραμμή 2 θα φτάσει συνολικά τους 23 σταθμούς και θα εκτείνεται από το Ίλιον μέχρι το Ελληνικό.
dytikoslogos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις